Szanowni Państwo,

Głosowanie jury  konkursu e-Commerce Polska awards 2021 zostało zakończone. Wyniki głosowania przeszły audyt kancelarii Porębski i Wspólnicy. Dziękujemy jurorom.

Laureatów poznamy na gali e-Commerce Polska awards, która odbędzie się 23.09.2021 w Mysia 3 w Warszawie. W trakcie gali poznamy również laureata w kategorii Best in – podmiot, który otrzymał największą średnią głosów w tegorocznej edycji konkursu. 

Dziękujemy sponsorom konkursu i gali e-Commerce Polska awards 2021: Adyen, Allegro.pl, Przelewy24 oraz VTEX.

UWAGA: W związku z sytuacją epidemiczną tegoroczna Gala odbędzie się zgodnie z wytycznymi zapewniającymi bezpieczeństwo uczestników. Grono gości na Gali będzie kameralne – na zaproszenie organizatora.

Nominowanym serdecznie gratulujemy. 

Prezentujemy nominowanych w konkursie e-Commerce Polska awards 2021 w kolejności alfabetycznej.

Kategorie dla podmiotów e-commerce
ruler-2

Design&Usability
(Design roku)

Dla podmiotów małych:

  • Wimin za redesign sklepu online
  • VisciolaFashion.com za prostotę obsługi i elegancję

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • CCC.eu za www minimalizującą bariery użytkowników przed e-zakupami
  • HealthLabs.pl za nową stronę www 
  • InternetowyKantor.pl za refresh wizerunku marki
  • Savicki.pl za przyjazny i estetyczny sklep internetowy z biżuterią
  • TATUUM & Media4U za zakupy w zgodzie z intuicją, czyli proste wybory w e-sklepie
open-box

Think out of the box

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • CCC.eu za usługę „dostawa tego samego dnia”
  • Decathlon.pl za rozwiązania pozwalające na dzielenie się sportową pasją i doświadczeniem z klientami
  • Sephora.pl za katalog Sephora.pl
campaign

Best in CSR

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Allegro za strategię CSR & Suistainability
  • Answear.com za #CathTheMoment
  • CCC za działania CCC w zakresie CSR
  • Empik.com za wsparcie edukacji i rozwoju dzieci w odpowiedzi na wyzwania lockdownu
  • TIM.pl za TIM Mikołajów
responsive

Best in omnichannel

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Carrefour.pl za konsekwentne rozwijanie omnikanałowego środowiska sprzedaży 
  • CCC.eu za unikatowy, wielokanałowy model handlu obejmujący uzupełniające się kanały dotarcia do klientów
  • Decathlon.pl za transparentrość kanałów i szukanie rozwiązań, które uatrakcyjnią klientom wizytę w serwisach
  • Modivo.pl za benefity sprzedaży online dostępne offline
  • Sephora.pl za podejście online czy offline – klient jest ten sam
heart

Breaking the doubts
(przełamanie nieufności)

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Fly.pl za Breaking News: Traveling is safe
  • SAVICKI.pl za Sklep internetowy przyjazny klientom
  • Sephora.pl za stworzenie wirtualnego miejsca, w którym każdy znajdzie światowe marki kosmetyczne
smartphone

Best on mobile

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • CCC.eu za sukces aplikacji mobilnej
  • Healthlabs.pl za nową stronę www i dedykowany projekt UX/UI w podejściu Mobile First 5
  • Hebe.pl & Future Mind za aplikację zapewniającą omnichannelowe i spersonalizowane doświadczenie dla każdego klienta
  • R-GOL.pl & Media4U za spójność w podejściu do zakupów online
  • Savicki.pl za intuicyjną i wygodną w użyciu wersję mobilną www
smartphone-2

Best in crossborder

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Modivo.pl za konsekwentną ekspansję w czasie pandemii
  • R-GOL.pl & Media4U za podejście globalne do biznesu
smartphone-2

Best in e-commerce B2B

Dla podmiotów małych:

  • Elementer.pl za przejście od sklepu internetowego do produkcji i dystrybucji na rynki zagraniczne
  • Elmark & Global4net za Platformę B2B

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Allegro za Allegro Biznes
  • Euroterm24.pl za platformę B2B
  • Falelokikoki.pl za platformę B2B
  • The Lorenz Bahlsen Snack-World za optymalizację sprzedaży B2B poprzez połączenie platformy e-commerce i voicebota
smartphone-2

Best campaign

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Answear.com za answearLAB.”Król”
  • blue shadow & Media4U za Beauty Beyond „Bądź inspiracją, nie konkurencją”
  • Empik.com za Empik Premium 60 dni za darmo
  • eobuwie.pl za Pokaz mody online w co-brandzie, promujący kolekcję wiosna-lato 2021
smartphone-2

Best e-commerce retailer

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Carrefour
  • CCC
  • Super-Pharm & Exorigo-Upos & GoldenSubmarine
  • TATUUM & Media4U
smartphone-2

Best adaptation to new digital reality- NOWOŚĆ 2021

Dla podmiotów małych:

  • Sklep Rock House Entertainment za szybką reakcję i przejście do online branży artystycznej
  • Spokey.pl za zmianę platformy handlowej w celu osiągnięcia kompleksowości usług
  • zyzio-and-zuzia.pl wraz z IdeoForce za adaptację w okresie pandemii i pokazanie, że w e-commerce jest miejsce dla nowych graczy

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • CCC.eu za szybką adaptację do nowych realiów
  • Decathlon.pl za Click&Collect 1h w nowej rzeczywistości
  • eobuwie.pl za wprowadzenie esize.me do aplikacji mobilnej
  • Semilac.pl & Performics & Spark Foundry za błyskawiczne przemodelowanie biznesu
  • POLOmarket & Appchance – za aplikację mobilną
smartphone-2

Best start in e-commerce – NOWOŚĆ 2021

  • Elementer.pl
  • Icenroll.pl – Lody kraftowe online
  • TuZwierzaki.pl
  • Sklep Rock House Entertainment
Kategoria e-usługi
online-shop

Best tool for e-commerce

  • Altar za AI Contact Center platformę do komunikacji i zarządzania obsługą klienta na infolinii
  • DHL Parcel za rozwiązania dla rynku e-commerce w dobie pandemii
  • Ecometrixo za aplikację dzięki której analizowanie wyników nigdy nie było łatwiejsze
  • ONe Company za Platformę eCommerce do handlu B2B
  • Przelewy24 za P24NOW
campaign

Best marketing tool

  • Insider za kompleksową platformę do zarządzania marketingiem biznesów online
  • Pragmatic Box za AI marketing technology
support

Best logistic tool

  • Completio za przewodnik w świecie logistyki
  • InPost za Aplikację InPost Mobile
  • Linker Cloud za Cloud Fulfillment Platform
  • Way2Send za moduł Zbiorczego Nadawania
creativity

Best technology for e-commerce

  • AI Busters za automatyzację obsługi klienta z AI
  • Ecometrixo za aplikację dzięki której analizowanie wyników nigdy nie było łatwiejsze
support

Best automatization tool/technology/product for e-commerce – NOWOŚĆ 2021

  • E.Pack – System Automatycznego Pakowania CVP Everest
  • InPost za Aplikację InPost Mobile
  • PerfectBot chatbot drugiej generacji
  • Sky-shop.pl
  • Streamsoft – Streamsoft Verto – system ERP dla e-commerce
Kategorie finansowe
smartphone-2

Best online insurer
(Najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel)

  • AVIVA za ePolisa
  • Beesafe – pierwszy cyfrowy ubezpieczyciel w chmurze
  • Ergo Hestia za Panel wypłat kanałem Blockchain
  • PZU S.A. za mojePZU
credit-card

Innovative e-payment
solution
(Innowacyjne rozwiązania
płatności cyfrowych)

  • ING Bank Śląski za imoje – bramka płatności online
  • PragmaGo za Odroczoną płatność dla biznesu
  • Santander Bank Polska za Czeki BLIK
  • Twisto PayU Płacę Później
  • Żabka Polska, Future Mind oraz First Data Polska za Żappka Pay
smartphone-2

Best e-banking implementation

  •  Bank Pekao S.A. za PeoPay KIDS – narzędzie do edukacji finansowej najmłodszych
  • BNP Paribas Polska SA i e-point SA za mechanizm szybkiego umawiania wizyt w oddziale Banku z poziomu portalu bankowego
BEST IN
achievement-2

Najlepszy z najlepszych konkursu
e-Commerce awards 2018

Top