Szanowni Państwo,

Głosowanie jury  konkursu e-Commerce Polska awards 2024 zostało zakończone. Wyniki głosowania przeszły audyt kancelarii Olesiński i Wspólnicy. Dziękujemy Jurorom za oddane głosy.

Laureatów poznamy podczas uroczystej Gali e-Commerce Polska awards, która odbędzie się 17.10.2024 w NOBU Hotel w Warszawie. W trakcie Gali poznamy również laureata BEST IN – podmiot, który otrzymał największą średnią głosów w tegorocznej edycji konkursu. 

Dziękujemy partnerom głównym:  Allegro, Mastercard oraz Przelewy24.

Nominowanym serdecznie gratulujemy!

Prezentujemy nominowanych w konkursie e-Commerce Polska awards 2024 w kolejności alfabetycznej.

Kategorie dla podmiotów e-commerce
ruler-2-60x60-1

Design&Usability
(Design roku)

Dla podmiotów małych:

  • IdeoForce&Global Boxing – za design i UX strony www Global Boxing
  • IdeoForce&Synergie – za przekształcenie filozofii marki i jej postrzegania
  • Koceo – za połączenie estetyki z funkcjonalnością

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • eBilet Polska – za informacyjny i lifestylowy serwis
  • eSky.pl – za przewodnik po świecie inspiracji podróżniczych
  • estru&Schubert Jubiler – za połączenie jubilerskiej tradycji z cyfrową nowoczesnością
  • ITAKA – za nową stronę internetową
  • Strix&Próchnik 1948 – za zyskanie nowego ducha w erze cyfrowej
open-box-60x60-1

Best campaign

Dla podmiotów małych:

  • Arif – za kampanię promocyjną własnego automatu paczkowego
  • Egmont.pl – za kampanię Next Day Delivery
  • Foodsi – za kampanię Tu się nie marnuje

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Answear.com – za kampanię #NoShameCoalition
  • eBilet Polska – za kampanię dla eBilet NOW
  • LOT – za kampanię „Ważne z kim podróżujesz”
ruler-2-60x60-1

Best Sustainability Initiative

Dla podmiotów małych:

  • Agnes-bis – za zwiększenie świadomości ekologicznej
  • Klub Zabawkowy – za wpływ na środowisko przez wychowanie pokolenia

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Allegro – za Szlachetny Koszyk
  • Decathlon – za BuyBack i usługę 2nd Life
open-box-60x60-1

Best adaptation to new digital reality B2C

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • estru&Schubert Jubiler – za kompleksową transformację cyfrową
  • Ideo&Black Red White – za stworzenie własnego marketplace
  • LOT – za sprostanie wyzwaniom w nowej rzeczywistości cyfrowej
  • MODIVO – za zwinność i elastyczność w digitalowej rzeczywistości
  • Strix&Semilac – za adaptację do świata mobile
heart-60x60-1

Best e-commerce loyalty program

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Decathlon – za program Decathlon Active
  • LOT – za program LOT Dla Firm
  • Totalizator Sportowy – za program WinTo!
smartphone-60x60_second

Best on mobile

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • eSky.pl – za platformę „Okazje” by eSky.pl
  • ITAKA – za mobilną stronę internetową
campaign-60x60-1

Best producer in e-commerce

Dla podmiotów małych:

  • Deko Electronics – za produkcję małej elektroniki użytkowej
  • Koceo – za personalizowane koce i pledy dla biznesu i instytucji
  • Marko – za autentyczne pierścionki i obrączki

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Decathlon – za innowacyjny model roweru elektrycznego
  • Ideo&IdeoForce&Kronospan Mielec – za synergię marketingu i technologii
  • Philips – za wielokanałowy rozwój sprzedaży produktów w modelu D2C
responsive-60x60-1

Best in omnichannel

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Decathlon – za APP DAYS
  • MODIVO – za rozwój konceptu sprzedażowego w oparciu o omnichannel
  • Univio&WITTCHEN – za portfel nowoczesnych rozwiązań omnichannel
smartphone-2-60x60-1

Best in crossborder

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Hebe – za beauty bez granic
  • MODIVO – za wzmocnienie obecności na rynkach zagranicznych
  • Univio&Super-Pharm – za rozwój crossborder na rynku włoskim
smartphone-2-60x60-1

Best in e-commerce B2B

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Ceneo – za BidBot
  • Univio&SIG – za całościową przebudowę i wprowadzenie nowych funkcji
  • Wolters Kluwer – za sprzedaż B2B w modelu subskrypcyjnym
smartphone-2-60x60-1

Best use of AI in e-commerce

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Ideo&GT Group Tomaszek – za wykorzystanie AI jako strategicznego aktywa
  • Morele.net – za hiperautomatyzację poprzez AI
smartphone-2-60x60-1

Best e-commerce retailer

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Decathlon – za kampanię integrującą sprzedaż online i offline
  • Hebe – za piękno (w) retail’u
Kategoria e-usługi
online-shop-60x60-1

Best tool for e-commerce

  • AtomStore – za Progresywną Aplikację Webową
  • eparagony.pl – za największy w Polsce HUB eparagonów 
  • Media4U – Facts Matter
  • PAYBACK – za multipartnerski program lojalnościowy
  • WhenUBuy – za wszystkie zakupy online w jednej aplikacji
campaign-60x60-1

Best omnichannel tool/technology/service

  • Mobile Institute – za OmniSight
  • PKO Leasing – za platformę PKO Leasing Online
  • Setup.pl – za regionalizację i rozwój omnichannel z plentymarkets w Polsce
support-60x60-1

Best logistic tool

  • Alsendo – za platformę logistyczną do optymalizacji procesów
  • DHL – za aplikację Mój DHL
  • Orlen Paczka – za klientocentryczność w zwiększeniu efektywności dostaw
creativity-60x60-1

Best e-commerce B2B tool/technology/service

  • Algolytics – za Scoring.One
  • Apifonica – za voicebot’a Patrycję
  • Droplo – za rewolucjonizację tradycyjnego modelu ekspansji zagranicznej
support-60x60-1

Best automatization tool/technology/product for e-commerce

  • Algolytics – za automatyzację oceny ryzyka kontrahentów i dostawców
  • Apilo – za wszechstronne narzędzia do zarządzania sprzedażą 
  • eparagony.pl – za HUB eparagonów
  • Exorigo-Upos – za SmartOrder
Kategorie finansowe
smartphone-2-60x60-1

Best e-banking implementation

  • Alior Bank – za Alior Pay
  • Credit Agricole – za CA24 Mobile
  • Nest Bank – za PUSH bezpieczeństwa w aplikacji mobilnej
  • Pekao SA – za kantor Pekao24
  • PKO Leasing – za Portal Klienta 2.0
smartphone-2-60x60-1

Best B2C e-payment
solution

  • Mastercard – za wdrożenie usługi tokenizacji w Polsce
  • Mastercard – za Click to Pay
  • Przelewy24 – za lączenie potrzeb klientów z korzyścią partnerów biznesowych
  • Tpay – za Easy ON-site
smartphone-2-60x60-1

Best online insurer
(Najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel)

  • Link4 – za technologię Tractable
  • Uniqa – za automatyczną ocenę szkód życiowych
  • Wiener – za Wiener DRIVE
smartphone-2-60x60-1

Innovative e-payment solution

  • Mastercard – za Click to Pay w Autopay
  • mBank&mElements – za Paynow
  • PayU – za PayU Credit Hub
  • Przelewy24 – za innowacyjne rozwiązania dla rynku e-commerce
BEST IN
achievement-2

Najlepszy z najlepszych konkursu
e-Commerce awards 2018

Top