Szanowni Państwo,

Głosowanie jury  konkursu e-Commerce Polska awards 2022 zostało zakończone. Wyniki głosowania przeszły audyt kancelarii Porębski i Wspólnicy. Dziękujemy jurorom.

Laureatów poznamy na Gali Dekady e-Commerce Polska awards, która odbędzie się 22.09.2022 w Sound Garden w Warszawie. W trakcie gali poznamy również laureata w kategorii Best in – podmiot, który otrzymał największą średnią głosów w tegorocznej edycji konkursu. 

Dziękujemy sponsorom konkursu i gali e-Commerce Polska awards 2022:  Allegro.pl, Przelewy24 oraz Tpay.

Nominowanym serdecznie gratulujemy. 

Prezentujemy nominowanych w konkursie e-Commerce Polska awards 2022 w kolejności alfabetycznej.

Kategorie dla podmiotów e-commerce
ruler-2-60x60-1

Design&Usability
(Design roku)

Dla podmiotów małych:

  • Poranapola.pl – za fukncjonalny design i jasne informacje dla klienta
  • Sportano.pl & Strix – za postawienie w pełni fnkcjonalnego sklepu w 3 miesiące
  • Selfiestore.pl – za spójne i jasne pokazywanie produktów
  • Thenude.pl – za efektywny design w świecie nude

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Answear.com – za nowy design & usability
  • CCC.eu – za omnichannel, kompleksowe podejście do projektowania
  • Hebe.pl – za design nowoczesnego sklepu internetowego
  • Lancerto.com & Strix – Nową stronę Lancerto i jeszcze lepsze doświadczenia klienta premium
open-box-60x60-1

Best adaptation to new digital reality B2C

Dla podmiotów małych:

  • Jurga.com.pl – za dostosowanie małej firmy do realiów pandemicznych
  • Sundose.com – za elastyczność i szybkie reakcje

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Lantre.pl – za emocjonującą podróż w czasie kryzysu
  • mBank.pl – za mobile onboarding
  • Ochnik.com & Merce – za za wdrożenie strategii ship-from-store
  • Savicki.pl – za dostosowanie indywidualnych rozwiązań do nowej rzeczywistości
campaign-60x60-1

Best in CSR

Dla podmiotów małych:

  • EKOparty.pl – za eko produkty i strategię
  • LAMITA-ORGANIC.com – za odpowiedzialną modę dla Mamy i córki
  • PoranaPola.pl – za odpowiedzialny rozwój i transparentność
  • YourKAYA.pl – za odpowiedzialną strategię bez tematów tabu

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Allegro.pl – za szeroko zakrojoną strategię CSR&SUSTAINABILITY
  • Bee.pl – za projekt Ule na dachu biura
  • CCC.eu – za akcję Dawaj swoim butom drugie życie
  • Oponeo.pl – za „Kręci Nas Recykling”
responsive-60x60-1

Best in omnichannel

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Empik – za jeden ekosystem zapewniający klientowi spójne doświadczenie zakupowe
  • Hebe – za spójną komunikację we wszystkich kanałach
  • Modivo – za łączenie światów
  • Sephora – za konsekwentnie realizowaną strategię omnichannel
heart-60x60-1

Best adaptation to new digital reality B2B

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Opaksystem.pl & IdeoForce – za sprawdzoną strategię na niepewne czasy
  • TIM.pl & fischer Polska & Custommerce – za rich content dla produktów marki fischer na TIM.pl
smartphone-60x60_second

Best on mobile

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • CCC.eu – za 4-krotny wzrost aplikacji
  • Empik.com – za aplikację Empik jako serce strategii omnichannel
  • Hebe.pl – za strategię mobile
  • Super-Pharm.pl & FutureMind & Exorigo-upos – za aplikację Super-Pharm
  • UrbanCity.pl & Media4U – za zakupy mobilne w stylu streetware.
smartphone-2-60x60-1

Best in crossborder

Dla podmiotów małych:

  • Astrography.com – za sukcesywną ekspancję w niszowym obszarze
  • LEBRAND.pl – za ekspansję mody butikowej

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Answear.com – za efektywne działanie na 11 rynkach Europy
  • Bolf – za działania cross-border w Europie
  • Kinderkraft.pl – za customer oriented approach w globalnej sprzedaży
  • Modivo – za ekspansję w regionie CEE
  • Savicki.pl – Ekspansję na rynkach zagranicznych
smartphone-2-60x60-1

Best in e-commerce B2B

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Allegro.pl – Allegro Biznes
  • Allegro.pl & PragmaGO – za wdrożenie płatności odroczonych dla biznesu
  • SIG.pl – za nowoczesną platformę e-commerce B2B
smartphone-2-60x60-1

Best campaign

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Answear.com – za projekt “Girl Power”
  • Modivo – za kampanię “Wyrażanie siebie zmienia świat”
  • TaniaKsiazka.pl – za WyCzytOn
smartphone-2-60x60-1

Best e-commerce retailer

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Hebe – za spójną komunikację we wszystkich kanałach
  • Modivo – za efekt zamiłowania do mody i innowacyjnej technologii
  • Sephora – za innowacje dające doświadczenia nie tylko offline ale i online
smartphone-2-60x60-1

Best innovator in e-commerce

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Modivo – za innowacje w usłudze Reserve & Collect
  • Sanbello.pl & Media4U – za jeden koszyk dla dwóch sklepów
  • Savicki.pl – za Innowacje, które wpływają na rozwój
smartphone-2-60x60-1

Best marketplace

Dla podmiotów średnich i dużych:

  • Allegro.pl – innowacje w najbardziej znanej platformie w Polsce 
  • Empik.com – za dynamiczny rozwój i kolejne kroki milowe rozpędzonej platformy EmpikPlace
Kategoria e-usługi
online-shop-60x60-1

Best tool for e-commerce

  • Allegro Pay – za unikatowe rozwiązanie dla platformy Allegro
  • Blik – za jeden klik
  • Ergonode – za Ergonode PIM
  • inPost – za innowacje w aplikcja InPost Mobile
  • Sempai – za Sempai Merchant 360
campaign-60x60-1

Best cross-border tool/technology/service

  • Advox – za wzmocnienie ekspansji zagranicznej z Magento 2
  • Linker Cloud – za innowacje w sieci fulfillment
  • Packeta – za rozwiązania cross-border
  • PayU – za płatności transgraniczne i platformę PayU Hub
support-60x60-1

Best logistic tool

  • InPost – za innowacje w InPost Mobile
  • TimoCom – za innowacje w systemie Smart Logistics
creativity-60x60-1

Best e-commerce B2B tool/technology/service

  • ING Lease (Polska) – za ING Lease Now
  • ONe Company – za wdrożenie nowoczesnego panelu handlowca
support-60x60-1

Best automatization tool/technology/product for e-commerce

  • Donateo – za możliwości szybkiej pomocy charytatywnej dla biznesu
  • InPost – za innowacje w InPost Mobile
  • SalesTube – za wykorzystanie technologii w celu optymalizacji pod najbardziej jakościowych użytkowników
  • TimoCom – za innowacje w systemie Smart Logistics
support-60x60-1

Best omnichannel tool/technology/product for e-commerce

  • Exorigo-Upos – za rozwiązania integrujące kanały offline i online
  • Future Mind – za transformację cyfrową biznesów
  • Merce – za strategię ship-from-store dla retailu
Kategorie finansowe
smartphone-2-60x60-1

Best online insurer
(Najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel)

  • TU Europa – za innowacje w app2U
  • PZU S.A. – za innowacje w MojePZU
  • TUiR Warta – za self service w likwidacji szkód
  • Volkswagen Financial Services – za innowacje w aplikacji InMobi
smartphone-2-60x60-1

Best e-payment
solution
(Innowacyjne rozwiązania
płatności cyfrowych)

  • Allegro Pay – za Portfel Allegro Pay
  • mBank & mElements – za bramkę płatności paynow
  • Przelewy24 – za P24NOW ogólnodostępną metodę płatności „trzy w jednym”
  • Tpay – za wdrożenie płatności BLIK w Messengerze
smartphone-2-60x60-1

Best e-banking implementation

  • Bank Pocztowy – za rozwój digtalizacji
  • mBank – za proces zdalnego otwarcia konta w aplikacji mBanku
  • Santander Bank Polska – za czeki BLIK
smartphone-2-60x60-1

Best cross-border e-payment solution

  • Adyen – za innowacje w płatnościach transgranicznych
  • PayU – za płatności transgraniczne i platformę PayU Hub
smartphone-2-60x60-1

Best buy now pay later solution

  • Allegro Pay – za innowacje dla klientów Allegro
  • PayPo – za innowacje w rozwiązaniu
  • Przelewy24 – za P24NOW
BEST IN
achievement-2

Najlepszy z najlepszych konkursu
e-Commerce awards 2018

Top