Izba Gospodarki Elektronicznej organizuje konkurs pod nazwą „e-Commerce Polska awards 2017”, którego celem jest wyłonienie i nagrodzenie najlepszych przedsiębiorstw prowadzących sprzedaż przez Internet.

Prosimy zapoznać się z Regulaminem i FAQ konkursu, który jest do pobrania nanaszej stronie.

Pobierz regulamin w pdf array

Co to jest e-Commerce Polska Awards?

Konkurs e-Commerce Polska awards powstał z myślą nagradzania tych, którzy w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku.
Konkurs od lat skierowany jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów oraz platform internetowych. Po zeszłorocznym debiucie kategorii dla sektora bankowego i ubezpieczeniowego, w tym roku otwieramy się również na przedstawicieli e-medycyny, e-administracji oraz dostawców innowacyjnych technologii i będziemy również nagradzać agencje, domy mediowe, agencje dostarczające innowacyjne rozwiązania technologiczne.

 

Ważne daty e-Commerce Polska awards 2017?

  • Zgłoszenia przyjmujemy w terminie 26 maja - 13.sierpnia 2017 r.
  • Ogłoszenie nominacji: 19 września 2017
  • Gala wręczenia nagród odbędzie się 9 listopada 2017 r.

 

Jak skontaktować się z zespołem e-Commerce Polska Awards?

W zakładce kontakt z nami znajdą Państwo numery telefonów oraz adresy e-mail do osób, z którymi należy kontaktować się w poszczególnych sprawach związanych z galą.

 

Ile kosztuje udział w konkursie?

Każdy podmiot może zgłosić się do Konkursu w maksymalnie 3 kategoriach.

Dla Członków i Partnerów Izby Gospodarki Elektronicznej zgłoszenie jest bezpłatne.

 

Warunki dla sklepów internetowych:

W przypadku podmiotów niezrzeszonych w Izbie Gospodarki Elektronicznej zgłoszenie w pierwszej kategorii wynosi dla średnich i dużych sklepów 2499 zł netto zaś każde kolejne zgłoszenie 1249zł netto, natomiast dla małych sklepów 499 zł netto za pierwsze zgłoszenie, zaś każde kolejne 249 zł netto.

 

Warunki dla pozostałych kategorii:

W przypadku podmiotów niezrzeszonych w Izbie Gospodarki Elektronicznej zobowiązane są do uiszczenia opłaty w kwocie 2499 zł netto za zgłoszenie.

 

W ilu kategoriach można się zgłosić do konkursu?

Liczba wybranych kategorii przez sklepy internetowe nie może przekraczać 3.

 

Jak zgłosić się do konkursu?

Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz rejestracyjny w zakładce formularz. W odpowiedzi otrzymają Państwo potwierdzenie zgłoszenia. Uczestnicy płatni od razu po wypełnieniu formularza będą mogli przejść do płatności online i dokonać zapłaty za udział.

 

Mały lub średni/duży e-sklep na formularzu – który wybrać?

Mały e-sklep, to podmiot, którego przychody z działalności e-commerce za 2016 r. nie przekroczyły 750.000 zł, jak również podmiot, który rozpoczął działalność e-commerce w 2016 r.
Sklepy przekraczające powyższe wytyczne powinny zgłosić się jako „średni/duży e-sklep”.

 

Do kiedy można zgłaszać swój e-sklep?

Zgłoszenia przyjmowane są do 13 sierpnia 2017 r.

 

Kiedy zostaną ogłoszone wyniki konkursu?

Informację o nominowanych e-sklepach zostaną ogłoszone 19 września 2017 r.
Wyniki zostaną opublikowane na Gali 9 listopada 2017 r.



Nasze Jury
jury-box-addition-1 jury-box-addition-2

Partnerzy główni

Orba

Patroni medialni

Interaktywnie
Ceo Magazyn Polska
Marketer plus
Cashless
Gazeta Bankowa
Puls Medycyny
Pozyczkaportal
HL7
Gazeta Ubezpieczeniowa

Organizator

e-Commerce

Audytor Konkursu

Kancelaria radców prawnych Lubasz i Wspólnicy

Biuro organizacyjne

well done studio
bar bar